söndag 24 oktober 2010

Middag med släkten.

Hej,
idag har jag varit i trollhättan med mamma, min lillebror Adrian och Linds.
Vi gick på restaurang Mamma Mia tillsammans med min morbror Robert, hans fru Ann, min moster Anette, hennes man Johnny, mina kusiner Alfred, Rasmus och Linus, mormor Gudrun och hennes man Bengt.
Vi firade folk dom som hade fyllt år det senaste med god middag.
Jag beställde en helt okej tallrik pasta Carbonara, och drack en cider till maten.
Enda grejen som var jobbig är att jag är så sjukt trött idag.
Jag mår illa, världen snurrar och någon sorts ångest river i mig trots att jag haft väldigt trevligt.
Känner mig typ..bakfull, trots att jag inte druckit på ett tag.
Hur jobbigt som helst, men jag är rätt van.
Brukar må illa på dagarna nuförtiden.

Resten av kvällen vet jag inte hur jag ska spendera.
Jag är trött, men vill inte alls sova ännu.
Det blir väl att jag spelar Sims 3 kanske, som vanligt.
Det är ju ändå ett rätt okej tidsfördriv, inte ansträngande alls liksom.
Saknar Stina gör jag också, vi ses alldeles för sällan.
Önskar verkligen att vi bodde närmare varandra.
Inte för att Trollhättan är så avlägset egentligen, men busspengar är också pengar, och så rik är jag inte.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu, har ju egentligen inte hänt så mycket idag.
Vaknade i och för sig tio då jag tog mina mediciner, satt sedan uppe och läste Kalle Anka och löste korsord till klockan ett-halv två.
Hatar att vakna, ta mina tabletter och sen inte kunna somna om.
Det är långtråkigt, och jag blir bara trött på dagen sen.

Och så måste jag säga att jag saknar min bortgångna hamster Spiderman alias Mongo jättemycket.
Han var så söt och liksom..en tröst när jag mådde dåligt.
Åh, vila i frid, min älskade prins.

Spiderman<3 Det får duga för idag, nu ska jag hitta på något. Godnatt, ha det bra, H-D-S-L.

1 kommentar: