onsdag 27 oktober 2010

-

mjau hahaha

2 kommentarer:

  1. Livet är tyvärr inte bara mys.....vill så gärna att du ska må bättre hjärtat men känner mig maktlös....Tänk om det fanns något jag kunde göra för att ta bort din smärta. Jag älskar dig och är stolt över dig och jag finns här....kram från mamma

    SvaraRadera
  2. Ja, Det är faktiskt helt sjukt. Visst har väl sport med hälsa också å göra, dock botar ju psykiatrin en redan s.k. ohälsa. Sedan tror jag inte att en fotbollssnubbe skulle få för sig att gå och mörda om den inte fick spela fotboll direkt (om han inte är psykiskt sjuk), vilket en psykiskt sjuk människa kan göra utan rätt vård. Nu kanske jag drog ett väldigt allvarlig fall, men jag tror ni/du förstår min mening..
    Och Sverige som ändå har det ganska bra ekonomiskt, Varför i hel*ete satsar de inte mer på psykiatrin som de kan göra? Nä. Det är faktiskt skamligt.
    Hoppas du blir bättre snart!
    En snabb fråga bara. Får du lov att bruka internet? Det fick ju inte jag, eller gå ut. Kanske annorlunda på de olika avdelningarna antar jag..? Eller beroende på hur länge man är där.

    När du kommer ut igen tycker jag att vi ska ta en fika och prata om allt mellan sockerkakor till strumpbyxor! ;D
    Kram kram från Kiwi/Olivia :) <3

    SvaraRadera